Z pohledu nájemců nabízí Administrativní centrum PIANO hned několik unikátů. Nabízí prvotřídní adresu, podpořenou vynikající dostupností a zázemím pro parkování, moderní design a technologická řešení na nejvyšším stupni kvality, předpokládaný ekologický certifikát a v neposlední řadě flexibilní prostory zaručující optimalizaci provozních nákladů i vyšší výkony zaměstnanců. Každodenní uživatele i návštěvníky bude budova hýčkat příjemnými interiérya zároveň motivovat k větší efektivitě díky otevřeným možnostem pro rychlou a efektivní komunikaci.
Variabilní dispozice otevírá cestu k různým řešením pro různé potřeby nájemců: uprostřed kanceláře můžete mít místo obvyklé konferenční místnosti třeba trenažér počítačových her, příjemný lounge s útulnými pohovkami a kávomatem nebo relaxační zónu. To vše v souladu s novými trendy v organizaci pracovního prostředí. Díky nižšímu rastru návrhu interiéru a konstrukci budovy se nabízí široká škála možností pro uspořádání prostor.
Nájemci mohou využít open plan, vhodný například pro call centra nebo hot desking pro obchodní oddělení či IT vývojáře, anebo využít cestu přepážek šitých na míru osvědčeným pracovním týmům vyžadujícím soukromí. V objektu bude instalován bezpečnostní systém, který pomocí identifikačních karet umožní přístup do vyčleněných částí budovy včetně výtahu. Vysoký standard zajistí stálá ostraha i dostatečný počet hlídaných parkovacích míst v podzemí i na povrchu.